Fillers

Priser:

1 område 0,5 ml : 1.500 kr.
2 områder 1 ml : 2.500 kr.
3 områder 2 ml : 5.000 kr.

Når vi bliver ældre bliver huden mindre elastisk. Der dannes statiske rynker fordi underhuden taber volumen og huden er tyndere og mere tør.

Som ordet siger bruges fillers til at give fylde i områder, der mangler dette. Der findes både midlertidige og permanente fillers. På Klinik Nielsen bruger vi udelukkende midlertidige fillers, da der efter vores mening er for mange og alvorlige komplikationer til de permanente fillers.

De midlertidige fillers består af 98% vand og 2% Hyaluronsyre (et sukkerstof), der forekommer naturligt i kroppen. Hyaluronsyren har en unik evne til at binde vand og dermed udvide vævet, så hudens volumen omgående genoprettes, rynker i ansigtet udglattes og læberne markeres.

Det kan både anvendes til korrektion af tynde overfladiske linier samt dybe rynker. De hyppigst behandlede områder er bekymringsfuren mellem øjenbrynene, furen mellem næsefløj og mundvig samt de såkaldte majonetlinier som går fra mundvig til hage.

Det er også en god behandling til nedadvendte mundvige. Fillers bruges også til læbeforstørrelse og korrektion af asymmetri mellem over-og underlæbe. Det kan ligeledes lægges i læbekanten og danne en smuk overgang. Vi laver kun naturligt udseende, fyldige og bløde læber.

Inden behandlingen:
Inden behandlingen skal du til en forundersøgelse ved sygeplerske Pernille Falkenberg, Mie Zeuch, Mette Hoffmann eller plastikkirurg Henrik Toft Nielsen. Her vil vi finde ud af hvilken behandling der er den rigtige for dit ansigt. Du vil blive orienteret om selve behandlingens forløb og eventuelle komplikationer. Herefter skal der efter Sundhedsstyrelsens bekendtgørelse gå 2 dage inden første behandling.

Behandlingen:
Behandlingen foregår ved at filleren sprøjtes ind med en meget tynd kanyle. Før behandlingen kan man påsmøre en lokalbedøvende creme, der skal virke nogle minutter.

De første 12 timer efter behandlingen anbefaler vi, at du ikke anvender make-up. Undgå også at berøre det behandlede område, da bakterier på fingrene kan give infektion. Infektion ses uhyre sjældent, men du bør henvende dig såfremt der kommer varme, smerter eller rødme i det behandlede område.

Undgå ligeledes anstrengende træning i det første døgn efter behandlingen.

Effekten af behandlingen holder som regel 6-9 måneder, alt efter hudens kvalitet, helbredstilstand samt livsstil.

Det med småt…

Alle priser er inklusiv moms og lovpligtig forsikring.
Der kan betales med VISA/Dankort, MobilePay, gavekort samt kontanter.
Afbud senest 24 timer inden behandling. Gebyr for forsent afbud er 50% af behandlingens pris.

Læs gerne nedenstående PDF, så er du sikker på at du har fået det hele med.

Fillers områder

Før & efter billeder

Det er frivilligt om man vil dele sine billeder med os efter forløbet.